FORUM MIESZKAŃCÓW MIASTA RACIĄŻA Strona Główna FORUM MIESZKAŃCÓW MIASTA RACIĄŻA
Witamy na forum dyskusyjnym. Nasze forum jest miejscem, gdzie wszyscy użytkownicy, zarówno ci zarejestrowani, jak i niezarejestrowani mają możliwość zabrania głosu na temat spraw związanych z naszym miastem. Zapraszamy do dyskusji.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin główny forum dyskusyjnego
Autor Wiadomość
admin
Administrator

Wysłany: 2015-08-12, 22:06   Regulamin główny forum dyskusyjnego

CZĘŚĆ I. ZAGADNIENIA WSTĘPNE

§ 1.0 Regulamin obowiązuje każdego zarejestrowanego i niezarejestrowanego użytkownika serwisu forum miastoraciaz.pl, zwanego dalej Użytkownikiem. Użytkownik logując się do serwisu forum, rozumie, że korzysta z serwisu bezpłatnie i dobrowolnie oraz potwierdza tym samym, że zna i akceptuje w momencie zalogowania wszystkie punkty regulaminu, łącznie ze zmianami i aneksami. Zalogowanie się jest potwierdzeniem przez użytkownika pełnej znajomości i akceptacji kompletnego Regulaminu.

§ 1.1 Wszelkie publikowane treści w postach są prywatnymi opiniami użytkowników i wyłącznie Użytkownik ponosi za nie odpowiedzialność prawną, z całkowitym wyłączeniem odpowiedzialności Administracji, Moderatorów, właściciela serwisu.

§ 1.3 Użytkownik zamieszczający post na forum, ponosi pełną i nieograniczoną odpowiedzialność za wszystkie zamieszczane za pomocą swojego loginu treści i posty a jednocześnie akceptuje przejęcie na siebie wszelkich roszczeń sądowych do Administracji lub właścicieli Forum oraz skutków tych roszczeń, w przypadku ich pojawienia się, od osób fizycznych lub podmiotów prawnych a wynikłych z zamieszczenia postu lub innej treści na forum przez Użytkownika.

§ 1.4 Administracja serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Zmiany wchodzą w życie i są wiążące dla użytkowników serwisu z chwilą ich opublikowania, o ile nie zastrzeżono inaczej.

§ 1.5 Użytkownik serwisu zobowiązany jest do bieżącego zapoznawania się ze zmianami niniejszego Regulaminu.

§ 1.6 Nie zezwala się na korzystanie z serwisu forum, w przypadku braku akceptacji niniejszego Regulaminu forum.

CZĘŚĆ II. OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA

§ 2.1 Użytkownik zobowiązany jest do:
a) posiadania jednego konta na forum - ZASADA bezwzględnie wymagana,
b) zachowywania podczas wypowiadania się na forum, kultury osobistej, zabronione jest używanie wulgaryzmów, komentarze i wpisy zawierające obraźliwe słowa będą usuwane przez moderatora bądź nie zatwierdzane przez Administratora forum,
c) wypowiadania się zawsze na temat wątku oraz dopasowywania treści i tematu wypowiedzi do odpowiedniej sekcji tematycznej,
d) dbania o merytoryczną wartość wypowiedzi,
e) powstrzymywania się od nadmiernego:
• formatowania tekstu (np.: PISANIE DUŻĄ CZCIONKĄ, pogrubianie, kolorowanie),
• cytowania tekstu i zdjęć (należy zacytować wyłącznie wycinek treści do której się odnosimy),
• floodowania, czyli nadmiernego powtarzania znaków graficznych, emotikonów (uśmieszków) i innych,
f) powstrzymania się od publikowania na forum, treści oraz odnośników do treści łamiących Prawo RP.

§ 2.2 Użytkownik nie może w jakikolwiek sposób zmieniać lub kasować swojego postu "zmoderowanego" przez Administratora, Moderatora lub dopisanej przez niego treści.

§ 2.3 Nie zezwala się Użytkownikowi forum na publiczne podważanie decyzji i działań moderacyjnych Moderatorów i Administratorów. Ewentualne skargi na pracę Moderatora, należy kierować do Administratora, a nie publicznie. Administrator jest ostateczną instancją decyzyjną na forum i jego decyzje dotyczące prowadzenia forum, zarządzania serwerem, uprawnieniami Użytkowników, nie mogą być w żadnym wypadku przedmiotem dyskusji publicznych.

Część III. WYMAGANIA TECHNICZNE

§ 3.1 Login konta Użytkownika nie może zawierać jakichkolwiek banerów, grafik, ikon, kodów graficznych ogłoszeń typu szukam lub wymienię, reklam lub linków do stron komercyjnych i zewnętrznych.

§ 3.2 Zabronione jest pisanie treści tematu lub postu WIELKIMI literami, ponieważ interpretowane jest to jako krzyk.
a) zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

§ 3.3 Zabrania się umieszczania w treści postu, odnośników do stron WWW, ( również odnośników do portali społecznościowych) których treść nie jest bezpośrednio związana z treścią przewodnią tematu dyskusji.

§ 3.4 Zabrania się użytkownikom forum wykorzystywania programów i systemów maskujących i zmieniających IP. Takie posty nie będą publikowane.

CZĘŚĆ IV. UPRAWNIENIA WŁAŚCICIELI, ADMINISTRATORÓW I MODERATORÓW FORUM.

§ 4.1 Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do:
a) kasowania, zamykania oraz edytowania wątków o treści niezgodnej z Regulaminem lub nie akceptowalnej przez Administrację forum bez powiadamiania o tym działaniu autora postu a w szczególności do usuwania wątków mogących sprzyjać sytuacjom konfliktowym, napięciom, sporom, zadrażnieniom pomiędzy użytkownikami forum oraz wątków lub postów zdezaktualizowanych (oceniają to Administratorzy lub Moderatorzy),
b) wobec Użytkownika który: złamał regulamin, nie przestrzega zasad kultury osobistej, nie stosuje się do poleceń Moderatorów/Administratorów lub narusza prawa obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, mogą zostać podjęte jedne z poniższych działań, zależnie od oceny zagrożenia Forum przez osobę naruszającą Regulamin:
• ostrzeżenie ustne - w oddzielnym poście, uwadze dopisanej do istniejącego postu lub e-mailu,
• ostrzeżenie z wpisem (ważne 90 dni, po czym wygasa w systemie),
• ban tymczasowy - blokada konta na forum (czasowa),
• ban stały,
• całkowita likwidacja konta - brak możliwości wejścia na forum kiedykolwiek, łącznie z możliwością czytania postów jako gość (blokada IP),
d) niedopuszczania do kolejnej rejestracji użytkownika, jeśli użytkownik został wcześniej usunięty z bazy użytkowników lub zbanowany, za łamanie Regulaminu,
e) Administratorzy i Moderatorzy mają prawo bez obowiązku informowania o szczegółach decyzji zablokować konto, usunąć wszelkie posty Forumowicza, jeśli uznają iż Forumowicz działał w złej intencji na forum lub nie przestrzegał Regulaminu.

§ 4.2 Kontakt do Administratorów: admin@miastoraciaz.pl

Życzymy Państwu miłego i owocnego korzystania z Forum.
Administratorzy i Moderatorzy Forum.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group