Drukuj
Kategoria: AKTUALNOŚCI

Urząd Miejski w Raciążu uprzejmie informuje, iż zgodnie z Uchwałą Nr XXX/185/2013 Rady Miejskiej w Raciążu z dnia 22 marca 2013 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Raciąż, właściciel nieruchomości zobowiązany jest do uprzątania błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z części nieruchomości udostępnionej do użytku publicznego poprzez:

1) uprzątnięcie mechaniczne lub ręczne,

2) usunięcie za pomocą środków chemicznych, jeżeli środki te zostały do tego celu prawnie dopuszczone.
Jeżeli przy chodniku wyznaczone jest przejście dla pieszych, na wysokości tego przejścia chodnik należy oczyszczać na całej szerokości.
Na częściach nieruchomości udostępnianych do użytku publicznego innych niż opisane wyżej uprzątnięcie powinno nastąpić: na chodnikach - do 2/3 szerokości, natomiast na pozostałych terenach - do szerokości min. 1,5 m.