Drukuj 

Zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety pod kątem spełnienia Państwa oczekiwań w stosunku do pracy naszego Urzędu. Państwa opinie służyć będą podniesieniu jakości świadczonych usług i pozwolą nam stale doskonalić jakość pracy.

 

Skala:
5 pkt - bardzo wysoki poziom satysfakcji | 4 pkt - wysoki poziom satysfakcji | 3 pkt -
średni poziom satysfakcji
2 pkt - niski poziom satysfakcji | 1 pkt - bardzo niski poziom satysfakcji

 

Aby zagłosować, należy zaznaczyć odpowiedź i wcisnąć przycisk "Głosuj", następnie zostaniemy przeniesieni na stronę prezentującą wyniki.

Aby powrócić do listy pytań, należy wybrać przycisk wstecz w przeglądarce internetowej (strzałka w lewo).

 

 

Rodzaj załatwianej sprawy:

Sprawy z zakresu ochrony środowiska - 23.1%
Sprawy z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej - 15.4%
Sprawy związane z podatkami i opłatami lokalnymi - 0%
Sprawy związane z wydawaniem dowodów osobistych - 30.8%
Sprawy związane z Ewidencją Działalności Gospodarczej - 0%
Sprawy związane z Urzędem Stanu Cywilnego - 0%
Sprawy związane z zatrudnieniem - 23.1%
Inne - 7.7%

Czas załatwienia sprawy przez pracownika urzędu:

5 pkt - 50%
4 pkt - 12.5%
3 pkt - 0%
2 pkt - 0%
1 pkt - 37.5%

Czy usługa została zrealizowana zgodnie z Pani/a oczekiwaniami?

Zdecydowanie tak - 66.7%
Nie mam zdania - 0%
Raczej tak - 0%
Raczej nie - 0%
Zdecydowanie nie - 33.3%

Czy uzyskał/a Pan/i wyczerpujące i zrozumiałe informacje na temat załatwianej sprawy?

Zdecydowanie tak - 75%
Raczej tak - 0%
Nie mam zdania - 0%
Raczej nie - 0%
Zdecydowanie nie - 25%

Czy pracownicy urzędu są kompetentni?

Zdecydowanie tak - 40%
Raczej tak - 0%
Nie mam zdania - 20%
Raczej nie - 20%
Zdecydowanie nie - 20%

Czy pracownicy urzędu byli życzliwi i uprzejmi oraz wykazali zaangażowanie ?

Zdecydowanie tak - 66.7%
Raczej tak - 33.3%
Nie mam zdania - 0%
Raczej nie - 0%
Zdecydowanie nie - 0%

Czy korzysta Pani/n z informacji na stronie internetowej urzędu?

Zdecydowanie tak - 60%
Raczej tak - 40%
Nie mam zdania - 0%
Raczej nie - 0%
Zdecydowanie nie - 0%

Płeć respondenta:

K - 75%
M - 25%

Wiek

18 - 25 lat - 11.1%
26 - 35 lat - 33.3%
36 - 45 lat - 11.1%
46 - 55 lat - 22.2%
56 - 65 lat - 22.2%
66 i powyżej - 0%

Jakie zmiany, według Pani/a, mogą przyczynić się do podwyższenia jakości usług świadczonych przez Urząd?

Odpowiedzi prosimy przesyłać na wskazany adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.