Urząd Miejski w Raciążu

URZĄD MIEJSKI, 09-140 Raciąż, Pl. A. Mickiewicza 17

Tel. Centrala: (0-23) 679 11 63, (0-23) 679 11 83
Fax. (0-23) 679 18 65
www: miastoraciaz.pl
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 567-10-03-057
REGON: 000528511
IDENTYFIKATOR GMINY: 142002 1

 

Od dnia 01.01.2019 rachunkami bankowymi Gminy Miasto Raciąż są niżej wymienione rachunki bankowe:

 

1) 05 8233 0004 0000 1544 2017 0080

Na wskazany wyżej numer rachunku bankowego należy dokonywać wpłat dotyczących opłat niepodatkowych między innymi:

  • opłat za dzierżawę, czynsz za najem lokali,
  • opłat za sprzedaż działek, sprzedaż budynków, lokali,
  • opłat za zajęcie pasa drogowego,
  • opłat za wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • opłaty skarbowej,
  • opłaty targowej,
  • opłat związanych z licencjami i zezwoleniami,
  • opłat i kar za wycinkę drzew

 

2) 81 8233 0004 0000 1544 2017 0070

Na wskazany wyżej numer rachunku bankowego należy dokonywać wpłat dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

 

3) Wszyscy podatnicy podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, środków transportowych mają utworzone indywidualne rachunki bankowe, na które należy uiszczać opłaty z tego tytułu.

Szczegółowe informacje o rachunkach można uzyskać pod nr telefonów: 23 6791163 wewn. 40 

 

Kasa Urzędu Miejskiego czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 - 14:45

Urząd Stanu Cywilnego czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 13:30
 

Godziny pracy

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 07:30 - 15:30
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30

 


CENNIK

Zgodnie z Zarządzeniem nr 58/2017 Burmistrza Miasta Raciąża z dnia 24 lipca 2017 r. w sprawie postępowania przy sporządzaniu kserokopii dokumentów na wniosek strony oraz w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wydanie kserokopii z akt wysokość odpłatności za wykonanie dla strony jednej sztuki kserokopii wynosi: 
• kserokopia jednostronna formatu A4 – 0,50 zł
• kserokopia jednostronna formatu A3 – 1,00zł
• kserokopia jednostronna w kolorze formatu A4 – 2,00 zł

Zgodnie z Zarządzeniem nr 18/2012 Burmistrza Miasta Raciąża z dnia 30 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia opłat za udostępnienie informacji publicznej oraz w celu jej ponownego wykorzystania wysokość odpłatności za udostępnienie informacji publicznej na nośniku wynosi:
• udzielonych w formie kserokopii jednostronnej formatu A4 – 0,50 zł
• udzielonych w formie kserokopii formatu A3 – 1,00zł
• udzielonych w formie kserokopii w kolorze formatu A4 – 2,00 zł
• przekazywanych na płycie CD-700 MB – 3,00 zł za sztukę
• przekazywanych na płycie DVD+R – 4,7 GB – 4,00 zł za sztukę.

Opłaty, o których mowa należy uiścić w kasie lub na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego: 59 8233 0004 0000 1544 2004 0001  


Telefony

Stanowisko

Imię i nazwisko pracownika

Numer pokoju

Numer telefonu

     Adres e-mail

Burmistrz Miasta Raciąż

Mariusz Jerzy Godlewski

Pokój nr 27

 

 

Sekretarz Miasta

Renata Kujawa

Pokój nr 24

wewnętrzny 32

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skarbnik Miasta

Maria Małgorzata Karwowska

Pokój nr 21

wewnętrzny 27

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

PARTER

Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki przestrzennej

Piotr Zaszewski

Pokój nr 1

wewnętrzny 28

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. inwestycji, infrastruktury komunalnej i gospodarki przestrzennej Rafał Kluska Pokój nr 1 wewnętrzny 28 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. gospodarki odpadami i ochrony

Dominika Wojtczak

Pokój nr 2

wewnętrzny 40

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. wymiaru i księgowości podatków

Katarzyna Zawadzka

Pokój nr 2

wewnętrzny 40

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat Urzędu Miejskiego

Paulina Ryfińska

Pokój nr 3

wewnętrzny 11

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Darmowe Porady Prawne

Małgorzata Włostowska

Pokój nr 3

wewnętrzny 41

 

Kasa

Anna Rutkowska

Pokój nr 4

wewnętrzny 21

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Urząd Stanu Cywilnego

Marta Dąbrowa

Pokój nr 5

wewnętrzny 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Urząd Stanu Cywilnego

Anna Szcześniewska

Pokój nr 5

wewnętrzny 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Konserwator

Robert Widecki

Pokój nr 6

   

Sprzątaczka

Wioletta Pawlak

Pokój nr 6

   

I PIĘTRO

Stanowisko ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej oraz gospodarki gruntami

Danuta Charzyńska

Pokój nr 11

wewnętrzny 38

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej oraz mienia miejskiego Karol Guła Pokój nr 11 wewnętrzny 38 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. księgowości dochodów miasta – Zastępca Skarbnika

Anna Wiśniewska

Pokój nr 12

wewnętrzny 39

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. księgowości budżetowej

Magdalena Szcześniewska

Pokój nr 12

wewnętrzny 39

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. kadr, płac i księgowości oświatowej

Kamil Zabrodzki

Pokój nr 12

wewnętrzny 39

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

II PIĘTRO

Stanowisko ds. zakupów i zamówień publicznych, nadzoru właścicielskiego i obsługi prawnej

Paulina Adamiak

Pokój nr 22

wewnętrzny 35

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. kadr, płac i spraw społecznych

Piotr Kosiorek

Pokój nr 23

wewnętrzny 33

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. rozwoju, inwestycji oraz środków pozabudżetowych

Justyna Dumińska

Pokój nr 25

wewnętrzny 31

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  Stanowisko ds. technicznych, budownictwa, gospodarki przestrzennej i inwestycji Robert Pniewski Pokój nr 25 wewnętrzny 31 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi Rady Miejskiej, oświaty, kultury, zdrowia i sportu

Katarzyna Wawrowska

Pokój nr 26

wewnętrzny 30

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.